

El projecte d'agermananment TANSEGA - PUIG REIG en el que l'associació d'A+A
es qui està al capdavant.
-Han fet una donació de 2.000 euros en la que es varen portar al poble de Tansega: 8.000 Kgrs de Blat de moro, com ajut per combatre l' apujada d'aliments i poder garantir malgrat les inclemencies de la sequera l'alimentació per tot el poble aquesta temporada.
-El projecte que hi ha "entre mans" es la construcció d'un dispensari -maternitat bàsic , per atendre la població de Tansega i voltants.
L'associació A+A, fa d'aquest el seu projecte base per millorar la vida dels vilatans de TANSEGA, des de Tansega, s'ha aportat pressupost i planos per a la realització d'aquest projecte, ho han comunicat a les seves administracions. A+A busca finançament per poder iniciar el projecte.
No hay comentarios:
Publicar un comentario