
L’escolarització ha estat possible gràcies a la subvenció atorgada per l’ajuntament de Sitges en la convocatòria de projectes per la cooperació i desenvolupament 2008
Escolarització de 30 infants del barri de Larle (sector 10 de Ouagadougou). S’ha fet seguiment amb els infants a les escoles pertinents (Saint Michel: 20 infants i Naaba Wakse: 10 infants), així mateix també s’han fet reunions entre els pares dels alumnes i membres de l’associació Kamba Beó Nere, per encoratjar a les famílies i els seus infants en la continuïtat de l’escolarització
No hay comentarios:
Publicar un comentario