domingo, 17 de enero de 2010

instal·lació d’un molí, per moldre gra el poble burkinabés de Goabga.

El projecte de la instal.lació del molí ha estat possible gràcies a la subvenció atorgada per l’Ajuntament de Sitges en la convocatòria de projectes per la cooperació al desenvolupament 2009

Novembre –Desembre 2009: Es porta a terme la instal·lació d’un molí, per moldre gra i la construcció de la seva ubicació en el poble burkinabés de Goabga.
En aquest projecte s’ha treballat amb dues contraparts locals: Associació Zemmstaba-Azedel (es la associació local que dona suport a projectes de desenvolupament en el poble de Goabga, els seus components tenen els seus ancestres en aquest poble), i la nostra contrapart: Kamba Beó Nere que ha fet el seguiment del projecte fins que s’ha materialitzat la instal·lació del molí en el poble de Goagba.
Zeemstaba –Azedel ha treballat amb el poble de Goabga per l’auto-organització i gestió de la utilització del moli amb les dones de la població i les seves gents i farà el seguiment i vetllarà pel correcte desenvolupament del moli en el poble.

No hay comentarios: